Nyomások

Posted: november 30, 2009 in KB Training

Joint Mobility, Z-health gyakorlatok

swing 32 kg Tabata

double C&P
24+24 kg 2 x 5 reps
32+36 kg 3 reps
36+32 kg 3 reps
40+40 kg 3 reps

MP/Pull up
48 kg 1,2,3 reps l,r / 3 x 1

macebell 8kg 360 100 reps egybe

block leverage 5 kg 3 x 3,3 reps l,r

Alapvetően egy nehéz edzés volt és nem is ment annyira mint szerettem volna :(. De ez van minden alkalommal mikor valamilyen új dolog lép be az életemben. Emlékszem az FMS után 2 hónapig nem tudtam nagy súllyal végezni dolgokat, majd megváltozott, ahogy megerősődtek az addig elfelejtett vagy a kompenzálásból kimaradó izmok. A Z-healthnál is meg fogom tapasztalni mely gyakorlatok segítenek és csak azzal fogok foglalkozni, de már kétségbeesés nélkül!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s