reggel

Posted: november 28, 2009 in KB Training

In-Line Lunge korrekció

swing 1 arm 48 kg 5 x 10 reps / janda sit ups 5 x 5 reps / ring push ups 5 x 5 reps

Viking push press 32 kg
It változtattam egy kicsit nagyot. Az eddig jól megszokott 20 sets x 15 sec / 15 sec 7 reps (azaz 10 perc 🙂 ) , helyett kipróbáltam, hogy néz ki a folyamatos edzés 10 perc alatt. Mivel a fenti időtartam alatt matematikailag 140 ismétlés jön ki, ezért úgy láttam értelmét, hogy többet csináljak 🙂
205 ismétlés lett a vége, amit elsőre jónak minősítettem 🙂

Majd rohantam Z-healthre

Az eredmény :
2 jól felkészült előadó (Gabi és Péter)+ 20 lelkes hallgató.
A gyakorlatokat nem írom le,
1,mert nem tudom a nevüket
2, leírni sem tudnám, mert vannak közben feelingek,érzések, érzékelések és pusztán a gyakorlatok leírása senkin sem javítana és elképzelni sem tudná, ha nem tapasztalná magán külső behatással.

A végeredmény: a hát mobilításon nagyon van mit dolgoznom és az egyik csípőjavítógyakorlat (2 perc) után már simán megfogtam a talajt. A jövő fogja igazolni, az Z-health eredményességét, mert van bőven fejlődési lehetőség és terv a tarsolyomban 🙂 TALÁN IGEN, TALÁN NEM

Hozzászólás