2009.11.19.

Posted: november 19, 2009 in KB Training

Shoulder mobility korrekció

abwheel 5 x 5 reps

C & P 48 kg 1,2,3 reps l,r

towel curl 48 kg 3 x 3 reps

macebell 8 kg 9/12 csak gyakorlás jelleggel, nem számoltam

snatch 24 kg VO2 15/15 20 sets x 6 reps
Csak csinálgattam, elfelejtettem tesztet csinálni előtte, hogy mostanában hol tart a csapásszám (kicsit feledékeny vagyok)
Az emberek azt mondják, hogy nem figyelek rájuk, vagy valami ilyesmit 😀

Nem sok, elég volt. Kicsit fáradt voltam, elég sűrűn telnek napjaim……

Reklámok
Hozzászólások
  1. erdodim szerint:

    Hú, most értem ide, jó az új design 🙂

Vélemény, hozzászólás?

