Sean Sherk nem bízza a véletlenre….

Posted: november 14, 2009 in Motiváció, Vale Tudo, MMA, BJJ, Submission
Reklámok
Hozzászólások
  1. rkchungary szerint:

    Balázs,

    Az egészet nem értem, de tényleg. Ez az edzés úgy néz ki, mintha az edzéstervet kalapból húzták volna. Az meg, hogy nem tudja a sportoló, hogy mi vár rá az edzésen érthetetlen. A gyakorlatok bonyolultsági foka random jellegű, a futógép pedig csak az utolsó csepp a pohárban.

    Érdemes nézni, hogy futás mozgásminta hogyan esik szét a futógép után. Egy olyan sportágban, ahol a vizuális jelek felismerése alap, nem lehet futógépet alkalmazni…

    Bocs, a morgásom nem neked szól, hanem annak az edzőnek…:)

    • bazsika szerint:

      Péter,

      Tudom :).
      Nekem is csak Sean hozzáállása tetszett, az 5 perces tárcsaforgatást sem nagyon értettem, a kötelet a végére hagytam volna. Kicsit kaotikus az edzés tényleg, viszont adtál tippeket, hogy nézzem legközelebb a videokat és ezt is köszönöm!

  2. tiekuanyin szerint:

    mi az a fekete csík a mellkasának az alján, a csipogós mérőfelszerelés?

    és a végén az a maszk? ott mit csinál?

  3. tiekuanyin szerint:

    nem is az alján, a közepén. a Fedoron meg a Genki Sudon nem láttam ilyesmit a videókon, kíváncsi vagyok,mi lehet.

    • bazsika szerint:

      Szerintem pulzusmérő órához a cucc. Volt nekem is ilyen …. 1x 🙂

      1, A gázálarcban gyakorolja -szerintem- az oxigénhiányos állapot közbeni küzdelmet

      2. látta KJ-t és félreértelmezte a VO2 mérését

      3. Van aki búvármaszkban és pipával is nyomja :), de tényleg

  4. watcher szerint:

    shrek szorgalmas…(megragadtam a lényeget:-))) )

  5. Sequoyah szerint:

    Ez már egy a küzdelemhez közeli edzésnek tűnik, afféle rávezetés. Gondolom én abból, hogy ~5 perces menetek vannak, ~1 perces pihikkel. Ez már lelkiekben is felékszíti őt, isz a ketrecben sem fogja tudni, mi is fog történni, milyen terhelés éri, föld, vagy állóharc…?

    Az biztos, hogy ilyen edzések után a ringben megkönnyebbül majd, h csak 5 perc egy menet, és nem 45sec, hanem 60 van pihenni, és a terhelé sis kevesebb:D

    • bazsika szerint:

      Hááát, Péter tudna veled vitatkozni egy kicsit erről 😀

      Amúgy 5 perces menetek vannak és tényleg 1 perces pihenőkkel :). De a küzdelmekre 6-10 menet x 5 perces küzdelmekkel szoktak készülni. Abban igazad is lehet, hogy nem tudja a következő terhelést, de a fő hangsúly azon van (amit én sem vettem észre, de már segítségel látom), hogy Sean a futásnál csúnyán korrigál, a rossz mozgás rögzül bele:
      -kvázi meg fog sérülni hamarosan
      -minél többet csinál, annál többet árt vele

      Én speciel a mérkőzést megelőző hetekben fizikai terhelést (legalábbis nem ilyen tipust) nem végeztetnék vele, hanem sok bunyót rengeteg technikával 😀

      • Sequoyah szerint:

        Azt én sem gondoltam, hogy közvetlenül küzdelem előtt csinálnék ilyet, hanem 2-3-4 héttel előtte. Utolsó héten már nem is fogok súlyt én sem a kezemben, hanem kissúlyos swingek, kötelezés a tüdő és a keringés felturbózására. Az viszont kell utolsó héten is, mert ezeknek a hatása (saját példám alapján) gyorsan jelentkezik, de viszonylag elég rövidtávú.

        Azt, hogy hogy korrigál nem tudom, technikai részleteket nem figyeltem, de ha rosszul is csinálja, attól a terv még lehet jó:)

        Sok bunyó pedig még szép h kell, de van egy tippem, hogy nem ez az egyetlen edzése a héten:)

    • rkchungary szerint:

      Sequoyah,

      Ennek megfelelően egy pillanatot sem tölt a földön…hm…:)

      Egy minta:
      – 1 perc Kettlebell snatch, vagy helyettesítő gyakorlat, ha a válla nem elég mobil
      – 1 perc homokzsák clean – testsúly 60%
      – 1 perc földön fekve, tringle feszítés tiszta erővel bábun vagy zsákon
      – 1 perc low kick zsákon
      – 1 perc kötél, dupla hullám
      Szerintem ez jobban felkészítené arra, ami bent éri…

  6. Rob szerint:

    I love the concept of Caveman Training, sounds very primitive. Nice one Balázs

    Cheers Rob

  7. anikó szerint:

    Hú! új design?
    megijedtem,hogy rossz helyen járok!de szerencsére nem.csak kisütött a blogodon a nap 🙂

  8. bazsika szerint:

    Sequoyah,

    Ezen nem (sem) fogunk összeveszni 🙂

    Az első és harmadik résszel egyet tudok érteni 🙂

    A 2es, a terv lehet jó, Sean fantasztikus versenyző, csak jelen kivitelezés mellett lehet, hogy a karrirje nem 10 év, hanem 2!! 🙂

    • Sequoyah szerint:

      Hát igen, én is ezt a hibámat akarom leküzdeni. Fiatal vagyok, lelkes, és túl sokat akarok… A teljesítmény sokszor a minőség rovására megy. De igyekszem legyőzni a mohóságomat:)
      Mondjuk a minőség a kisebbik baj, arra még csak odafigyelek. De hogy sérülten ne edzzek… Na ezt nem bírom ki…:D (persze bizonyos határokon belül)
      Viszont cserébe pl tegnap rájöttem, miért is jó a kettlebell a rossz derékra:
      Kondiban jól meghúzam a derekam (mellrevétel és nyomás + rossz feszítettség -> másik tanulság), hogy néha a felkelés is nehézzé vált. De be kellett menni a terembe más okból, és ha már ott voltam, gondoltam nézzük meg megy-e:) Nos szabályos feszítéssel egy csepp fájdalmat nem éreztem se swingnél, se cleannél, se snatchnél, de még nyomásoknál se. Kicsit szabálytalanabbul persze már előjött.

      • bazsika szerint:

        A fájdalom mindig a szervezet jelzése, hogy tré van 🙂 én is edzettem sérülten fiatalon, de csak mázlim volt, hogy nem történt semmi (most már tudom) :)………… bár ha belegondolok én is edzem, kivéve ha úgy sérülök meg(bár ez 2 éve nem fordult elő, de az is csak egy lábfeszítés volt, leszakadt vádlival):)

        Az állandó feszítettség lényege, hogy ne sérülj meg!!!! 🙂 🙂 de ezt már biztos, hogy 1000szer hallotad már :), amúgy a feszítettség nemcsak a kettlebell lényege, hanem az RKC-é, mert tökéletesen (és óriási)eredménnyel alkalmazzák barbell, dumbell sőt atlétikai edzéseken is 🙂

Vélemény, hozzászólás?

