Windmills

Posted: november 9, 2009 in Bending,Strongman
Hozzászólások
  1. Judit szerint:

    WOW.
    Le vagyok nyűgözve.

    • bazsika szerint:

      Nnnnna, akkor nem is lett annyira sz*r 🙂

      • Judit szerint:

        Nem; nem szar 🙂
        Bár a jobb kar lehetne tán függőlegesebb, de lehet ám hogy csak ebből a szögből nézve láccik úgy mintha nem lenne egészen az. Vagy az a böszme vasgolyó foglalja el ott a helyet 🙂
        És olyan könnyedén pattintod, mintha nem is lenne az a 60 kilós bell különösebben nehéz 🙂
        Summa summarum, nekem teccik.

      • bazsika szerint:

        Igaziból én is meglepődtem, mert nekem nem tünt ferdének, csak így a videoról! ÉS köszönöm 🙂

  2. Bajzáth RKC szerint:

    Kész :)! Kifogytam a szavakból :)! Természetesen nagy gratuláció!

  3. efg szerint:

    Bazsi elvtárs durván nyomja, mint mindig.
    Gratula!

  4. Bajzáth RKC szerint:

    Áh nem vagyok annyira arányaiban fejlett. A lábam sokkalta erősebb- pisztoly megy 32 kg-al, MP 32 kg-al meg csak csalva, jó napokon.

  5. tiekuanyin szerint:

    Na ugye,jobb,mint a ketreces izé? 🙂
    Gratulálok! 🙂
    (nagyjából a Rasi + saját tömegemmel játszol könnyedén…hjja…nagyságrendek.. 🙂 )

  6. Judit szerint:

    Látom, már a DragonDoor-os elvtársakat is kiborítottad vele 🙂

  7. erdodim szerint:

    Gratulálok Csuklókirály 😀

Vélemény, hozzászólás?

