2009.11.05.

Posted: november 5, 2009 in KB Training

Rotation mobility korrekció

swing H2H 36 kg 5 x 10 reps / lábemelés 5 x 5 reps

towel curl 48 kg 3 x 3 reps

Sandbag training 3 sets / 1 min rest 55 kg

1 min jerk
1 min plank
1 min földről a vállra
1 min plank
1 min földről a vállra

Teljes kimerülés 🙂

A Plank nagyon megy az RKC óta, mert folyamatosan várom, hogy minden érzékszervemet és megérzésemet kijátszva valaki megüti a hátamat,hasamat,lábamat,etc (ebben Enikő RKC verhetetlen) 🙂 Még szerencse, hogy vizuális vagyok!

ÉÉÉÉÉÉÉSSSSSS

Ma beújjítottam pár dolgot a tacticalból:

2 db abwheel egy kezes, mert a régi már kicsit le lett lakva

3 db original COC 2, 2.5, 3 ( a 2-es a nyomások mellé kiegészítőnek, a 2.5 a kocsiba :), a 3-as pedig egyenlőre dísznek az íróasztalomra 🙂 . Ezt azért jelentem ki, mert megpróbáltam és kikaptam tőle.

Hozzászólások
  1. erdodim szerint:

    Nos, ha vizuális típus vagy:
    Emlékszel arra, amikor a kezemet kellett megszorítanod, először csak úgy, aztán teljes feszítéssel?
    Csak úgy kérdezem 🙂

  2. erdodim szerint:

    Jól gondolod 🙂 Mármint nem azt, hogy megütöttelek 🙂

Vélemény, hozzászólás?

