2009.10.29.

Posted: október 29, 2009 in KB Training

In-Line Lunge korrekció

5 sets x swing 48 kg 10 reps / abwheel 5 reps

ring push ups 5 x 5 reps
Régebben 3 ismétléseket csináltam, mostantól nem fogok 5-nél kevesebbet 🙂

viking push press 20 sets x 15/15 24 kg 8 reps / sets
Ezt kicsit benéztem :(. Nem bíztam magamban (betegség), ezért csináltam 24-el, de nem tudtam magasabb ismétlésszámokat elérni, mint a 32 kg-al. Tehát kisebb súllyal csináltam ugyanannyit, vagyis adtam a kak**nak 1 pofont!

military press 48 kg 2,2 reps l,r
Itt már azért érződőtt az elmúlt napok gyengesége, hagytam is a dolgot.

kettlebell curl 32 kg 5 x 3 reps

TGU
32 kg csak alkartámaszig 5,5 reps l,r. Nálam itt dől el a gyakorlat sikeressége. Ha ezen túlvagyok, akkor megy…. most kifejezetten a sarok leszorításra és a térd kifelé nyomására koncentráltam.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

