Military press 48 kg 5 jobb – pull up – 5 bal

Posted: október 19, 2009 in Bending,Strongman, KB Training

A bal oldal nem az igazi, de dolgozom rajta. Bal kézzel nem sok videot csináltam, eddig -nem véletlenül-, eléggé el van maradva a jobbtól. Tehát ennek az öt ismétlésnek is örülünk és sok munka lesz még benne!

Hozzászólások
  1. efg szerint:

    Jó lesz ez Bazsi, bár nekem lenne ilyen gyenge a balom 🙂
    De hadd kíváncsiskodjak, a húzódzkodót honnan szerezted be? Én csak ajtóba szereltel rendelkezem, és az ajtónak – meg a családnak – nem tetszik…

  2. Anti szerint:

    Hi Bazsi!
    A baloldali utsó kettőnél én is feszítettem a farpofáimat, hogy meglegyen! 🙂 Gratula! 🙂

  3. Sanyi gyerek szerint:

    Hali!
    Szép-szép, de abban a húzódzkodásban még több munka lesz! Csak így tovább!

  4. tiekuanyin szerint:

    rövid leszek: úúúúúúú!
    🙂

  5. Judit szerint:

    Én is rövid leszek
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    Bárcsak nekem is ilyen gyenge lenne a balom. Jó-jó, egy picivel gyengébb a balod tényleg, mint a jobb, tehát az uccsó két ismétlés nehezen megy ki, de a gyakorlat kivitelezése ugyanolyan szép balra, mint jobbra. No ez a nem mindegy.
    Meg a sapka 🙂

  6. rkchungary szerint:

    Balázs,

    Azért ez a húzódzkodás sokat javult, mióta ismerjük egymást…Gratulálok.

  7. robtraining szerint:

    Balázs ,
    én annak örülök,hogy nem hagytad abba az “operatörősködést” nyomások esetében,s felvállalod a gyengébb “oldalaidat” is!Ez becsülendő! Sokunkat motivál mindkettő!
    Robi

    • bazsika szerint:

      Köszi Robi :),

      ez is az igazsághoz tartozik, meg az is ha vki a kudarcot is felvállalja. Ami természetesen később sikeres ismétlés lesz !

  8. tiekuanyin szerint:

    Bazsi,
    titok,amit mondtál? vagy……öööööööööööö……..bíszt cselendzs?
    javítják az imamalmot… :-((( de remélem, gyorsan meglesz !

    • bazsika szerint:

      Ani,

      azt mondtam Péternek az RKC után, hogy az új ismeretekkel felvértezve a következő 1 évben sokkal komolyabb eredményeket fogok elérni,mint eddig + a testkompozícióban is jelentős javulást várok! (és teszek)

  9. tiekuanyin szerint:

    mindkettő látható.NAGYON.
    akkor ezt már be se kell írnom,ha ilyen sínen vagy? 🙂

Vélemény, hozzászólás?

