2009.10.14.

Posted: október 14, 2009 in KB Training

Ma megint összetorlódott az életem reggel, ezért csipkednem kellett magam, hogy végezzek.

hurdle step korrekció

abwheel 5 x 5 reps / pull up 5 x 1
meglehetősen furcsa kombináció volt, de legalább nem unatkozom 🙂

swing 1 arm 24 kg 5 x 20 reps

snatch test 32 kg 5 min 75 reps
Nem akartam beleszállni a mostanában egyre több helyen feltűnő erőpróbába, de ma ez volt soron (illetve 32 kg x 100 reps) és jó ötletnek tünt az időgazdálkodás miatt. Csak sajnos a regenerációs időm ugyanannyi volt mint a munka időtartama. Jó régen voltam ennyire kocsonyás :). De megtetszett és minden ismétlést tudtam vállalni, holott tényleg nem kedvelem az utóbbi időben a nagy volumenű, időre történő edzéseket. (és nem a volumennel van a bajom…. ). A szám siralmas, de elsőre ez van!

bent press
40 kg 2 x 2,2 reps l,r
48 kg 3 x 1,1 l,r
Háááát, nem volt egyszerű a teszt után

pinch lift kisérletek
kisérlet 1 : húzodkodón próbáltam lógni a IM Block-ot szorongatva, de nem bíztam magamban, ezért eléggé félve csináltam-inkább kapaszkodva roggyasztottam 🙂

kisérlet 2 : 2 kezes 60 kg Block lift. Tökre nem sikerült!! A 48 kg simán megy vele, de ez meg sem mozdult.

Nem baj a próbákból lesznek az ismétlések !!! (ezt levédem 😀 )

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

