2009.10.09.

Posted: október 9, 2009 in KB Training

ASLR korrekció

3 x 5 abwheel/ 3 x 5 janda sit up

swing 24 kg H2H 2 x 50 reps
Ma sokkal nagyobb volt a kedv…..

military press / pull up
40 kg 5 x 3,3 reps l,r / 1
40 kg 1,2,3,4,5 reps l,r / 1

Nagyon jó kis gyakorlat :). Az időgazdálkodást is gyakoroltam közben, azaz minden sorozatra 2 percem volt (=gyakorlatok+pihenés kb 1 perc munka és 1 perc pihenő összetételben). Ezenkívül 2-2 cérnakesztyűt is feltekertem a húzodkodó rúdra és bebandázsoltam a fogás helyén, így kaptam egy kb 6 cm átmérőjű történetet. Nem értem át a rúdat és sokkal nagyobb feszítettséget tudtam elérni pull up közben!!! Kvázi majdnem leestem róla 😀

snatch 2 x 24 kg / rolling thunder DL 60 kg
3 x 5 / 1,1 l,r
Itt már teljesen taccsra tettem a mancsom.

macebell 8 kg grip (forgatás, kalapács) 2 x 3,3 reps l,r

block leverage 5 kg 3 x 3 reps
Ez volt a kivégzése a fogásomnak

Vélemény, hozzászólás?

