2009.09.16.

Posted: szeptember 16, 2009 in KB Training

Ma megint egy 30 percest nyomtam 🙂

Janda sit ups 5 x 5 reps

Hurdle step korrekció

swing 1 arm 24 kg 100 reps

military press
40 kg 2 x 3,3 reps l,r
48 kg 3 x 1,1 reps l,r

BUP
24 kg 1,1 l,r
32 kg 1,1 l,r
36 kg 1 r 1 l BUC

rolling thunder deadlift 60 kg 1,1 l,r / pull up x 5 sets

A MP és a BUP olyan volt, hogy csak na 🙂 Viszont a pull up-nál , ha nem csak a hátamat feszítem meg a hátsómat, hanem L-sit jelleggel a térdeimet is koccanásig, kicsit könnyebb + más a feeling is :).

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s