2009.09.05.

Posted: szeptember 5, 2009 in KB Training

In-Line-Lunge korrekció

lábemelés függeszkedve 3 x 5 reps

ring push ups 5 x 3 reps

viking push press 32 kg 20 sets x 15 sec on / 15 sec off 8 reps / sets

military press 48 kg 3 x 1,1 l,r

kettlebell curl 32 kg 5 x 3 reps

TGU
24 1,1 l,r
36 kg r

Nagyon szét voltam esve, elfelejtettem a reggeli swinget is!!!, a TGU-nál pedig a kéztámasznál kétszer korrigáltam,ezért beszüntettem a mai tevékenységemet! 😦 nem érdemeltem meg a nagyobb súlyokat és a swing miatt ma még valamilyen büntetést kitalálok 🙂

Hozzászólások
  1. Sanyi gyerek szerint:

    Kötelet neki!

Vélemény, hozzászólás?

