2009.09.02.

Posted: szeptember 2, 2009 in KB Training

Deep squat korrekció

lábemelés függeszkedve 3 x 5 reps

swing 40 kg 5 x 10 reps

snatch 24 kg 5 x 20 reps
Nagyon megszerettem a snatchet a kurzus óta! …és jól is csinálom 🙂

Double MP 2 x 40 kg 2 x 2 reps

És itt el is fogytam :(. Tegnap nekiálltam a Velocitydiet-nek -már másdik napja-, de nem fogom tudni csinálni :(. Inkább átalakítom egy módosított Warriorra, mert én többekkel ellentétben legyengültem és rosszabb a közérzetem. De ki mondja, hogy ha valami jó valakinek az általános érvényű! Már a Beastet sem sikerült kinyomnom edzés végére 😦

Tegnap Halmi Viktor barátomnak kislánya született Glória néven. Nagyon sok boldogságot kívánok, Mamának, Papának és Glóriának!!! 🙂

Reklámok
Hozzászólások
  1. rkchungary szerint:

    Balázs,

    Kérem dobd át nekem emailben, hogy mit használtál. Sejtem, hogy hol van a probléma…:)

  2. erdodim szerint:

    Kicsit fáradt vagyok, és amikor olvastam a mai edzésedet, azt hittem, hogy Adolf Albertet olvasom. Néztem is, hogy milyen gyorsan felerősödött 🙂

Vélemény, hozzászólás?

