2009.09.01.

Posted: szeptember 1, 2009 in KB Training

Rotation Mobility korrekció

Janda sit ups + 24 kg 5 x 5 reps

swing 36 kg 10 x 10 reps 30 sec rest

Goblet squat
32 kg 3 reps
36 kg 3 reps
40 kg 3 reps
48 kg 3 reps
60 kg 3 reps

5 sets x Pull up 1 reps / macebell grip rotation

macebell 8 kg 360 fok 100 reps
na ehhez kellett önuralom 🙂 Többször le akartam tenni, de mindig megfenyegettem magam 🙂

Reklámok
Hozzászólások
  1. Tiekuanyin szerint:

    😀
    te jóó ég. én meg tartozom a barnarizses mucibell videóval…ajjaj…meg a csokiügy is…
    Velocityben ehetsz amúgy Túrós Sütit ((mármint ha folytatod)?

    • bazsika szerint:

      1, Túrós süti
      2 video
      3 csoki

      NEm ehetek, de kaptam új VD tervet (mert rosszul csináltam) és azt egy pár hétre még felfüggesztettem 🙂

  2. Tiekuanyin szerint:

    hú akkor sietnem kell!

Vélemény, hozzászólás?

