2009.08.31.

Posted: augusztus 31, 2009 in KB Training

Trunk stability push up korrekció

swing 32 kg 5 x 20 reps

BUP
24 kg 1,1 reps l,r
32 kg 1,1 reps l,r
36 kg 1 reps r , l buc
Nem gondoltam volna, elég jól ment 3 hét kihagyás után (lehet, hogy ezért)

chin up 1,2,1,2,1

pinch block 40 kg 5 x 1 emelnem kell a 2 kezes emelésen,mert elég könnyű volt 🙂

C & J 2 x 24 kg 5 x 5 reps
Ez is nagyon jól ment (biztos a több csípő 🙂 )

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s