MostmárbazsikaisRKC

Posted: augusztus 28, 2009 in KB Training

Ma sikerült bemutatnom eredményesen a hiányzó gyakorlatokat Lakatos Péter RKC TL-nek 🙂 :). Köszönöm a lehetőséget!

Az elmúlt héten nagyon sokat gyakoroltam ezt a három alapgyakorlatot, így most újra tud változatosabb lenni az edzéseim, de most már nem a kiemelkedő ismétlésszámok fognak motíválni,hanem a magas minőségben végrehajtott gyakorlatok!!!

Csatlakozva a többiekhez, én is szeretném megköszönni a segítséget és bátorítást, amit kaptam régi és új RKC-től, barátoktól, családtagoktól. Köszönöm még T. Beast Matyinak és Csiky Ferinek is az azonnali és önzetlen támogatást és felajánlást!

Mellesleg Ferivel a teszt után 2 órával egy nagyon jól sikerült kaját ejtettünk meg, egy nagyon jó beszélgetéssel!!! 🙂

Hozzászólások
  1. efg szerint:

    Gratula Bazsi RKC Úr! 🙂

  2. Pafe szerint:

    Gratulálok!
    Ezek szerint robbant a csípő! 🙂

  3. erdodim szerint:

    Gratulálok Kolléga! 🙂 És ha már a csípőd ennyire robban, jöhetnek a 120 kilós clean-ek és swingek 😀

  4. bazsika szerint:

    Köszönöm, ígyekeztem jól csinálni 🙂

    Misi,

    igen, jönnek majd a nagy súlyok, de csak ha “megérdemlem” 🙂

    Most minden gyakorlatot újra felépítek és elfelejtem a GS számokat, mert nagyon elmentem a számok hajkurászásába és ez a technika rovására ment.

  5. rkchungary szerint:

    Üdvözöllek a csapatban…:)

  6. Judit szerint:

    Szívből gratulálok 🙂
    Nem fecsérelted az időt. Szuper!

  7. bazsika szerint:

    Köszönöm Barátaim! 🙂

  8. Rob szerint:

    Szívből gratulálok!!!!
    Robi

  9. Bajzáth RKC szerint:

    Gratulálok kolléga!:)

  10. bazsika szerint:

    Köszönöm Nektek !

  11. Rita szerint:

    Balázs, csatlakozom az előttem szólókhoz – milyen gyümölcsöt szeretnél a sütire? 🙂

  12. Tiekuanyin szerint:

    Rita, beszéljük meg….én jó vörösáfonyát tudok beszerezni és van igazi svéd barát által készített svéd bla-bla (asszem ez svédül a vörösáfonya?) házigyümölcsdolgom. De,ha Te áfonyás vagy, akkor leszek én az eper….nos?
    most már csak fel kellene utaznom, jaj. hilyányosztok.:-)

Vélemény, hozzászólás?

