RKC 3/3 Pótvizsgára rendelve

Posted: augusztus 17, 2009 in KB Training

Sajnos a harmadik nap -a vizsga- nem sikerült tökéletesen számomra. Pavel és Cortez három gyakorlatról azt gondolta, hogy még egy kicsit gyakoroljam, majd 60 napon belül mutassak be sikeres ismétléseket L. Péter RKC TL-nek.

A gyakorlatok:
-double front squat
-double clean
-double swing

Viszont végigcsináltam a 3 napot, különösebben nem készültem ki és borzasztó sokat tanultam! Véleményem szerint (azt már tudjuk, hogy kettlebellezni nem lehet megtanulni dvd-ről vagy Youtube-tól), csak nagyon kivételes esetben lehet sikeres vizsgát tenni legalább 3 hónapos -folyamatos- instruktori felügyelet nélkül (én nem tartoztam ide).

Addig is egy kis pihenő után a fenti gyakorlatok fogják az edzéseim 80%-át alkotni, addig nem is nagyon fogok nehezebbet emelni, amíg nem passzolom a vizsgát!

Reklámok
Hozzászólások
  1. tiekuanyin szerint:

    Bazsi,
    1. Nagyon gratulálok, mert oklevél ide vagy oda, szörnyen odatetted Magad.
    2. Köszönöm,hogy ott voltál, meggyőződtem róla,hogy kiváló Motivációs Karakter vagy, csendes,nyugodt személyed ellenére.
    3. akkor most beírom az imamalomba,hogy mihamarabb kitehessem a neved mellé,hogy RKC! 🙂

  2. rkchungary szerint:

    Balázs,

    Bepótoljuk, nem is kérdés.

  3. Sanyi gyerek szerint:

    Jó kis meló lehetett ez a 3 nap: gratulálok a helytálláshoz!

    A papír meg biztos meg lesz, úgysem azon múlik az edzéshez való hozzáállás! Legfeljebb addig a kutyákat oktatod… 🙂
    Csak így tovább a lenini úton!

  4. Kovács Lacee RKC szerint:

    Azért jó, mert egyszerű:csípő, csípő, csípő és máris klassz minden! Ne aggódj meglesz, ha a snatch is ment…ez is fog.

  5. bazsika szerint:

    Köszönöm a biztatást :), a dolgokon tovább dolgozom és igazából nem aggódom! 🙂

  6. efg szerint:

    Mindenkinél elolvasgatva ezt a három napot azért nem semmi ezt mind végignyomni. Minden elismerésem.
    A papír meg úgyis meglesz. Go Bazsi Go!

  7. Bence szerint:

    Szia Balázs!
    Köszi az edzést, ha véletlen csoportot indítanál, feltétlen szólj!

    Bence, az áldozat

  8. geryman szerint:

    Ne izgulj Balázs, meg lesz az a vizsga! Mindenki szurkol Neked.
    Ja, köszönöm a hasfogót! 🙂

  9. harciuborka szerint:

    Tisztelt Barátom!

    A TE életed olyan nagyszerű és Pajzson állva láttalak.
    Sikeres vagy az életben és a harcművészetben.
    Biztos Vagyok benne ,hogy nincs akadály számodra.

    egy kalappal csak így tovább
    “Non, je ne regrette rien”

  10. erdodim szerint:

    Bazsi!
    Egész közelről láttam a munkádat 😀 Férfimunka volt. Ha a csipő aktívabb lesz, minden meglesz.
    A 3 napos munkádhoz pedig gratulálok minden szempontból.

  11. Tiekuanyin szerint:

    Én, B. A. kiskorú vádlott jelentem, hogy 2 db Sportcsokit hurcoltam magammal 3 napon át, várva az alkalmat,hogy a Sportcsokikat a megfelelő célszemélynek átadjam.Szándékom megvalósításának megakadályozásában közreműködött másodrendűként Jay, Kenneth;Tsatsouline, Pavel;valamint Hull, Cortez.
    Az extrém időjárási körülmények miatt a Sportcsokik halmazállapotukban erősen sérültek, a hűtőkezelés sem javított a helyzeten, állapotuk a (csoki)élettel összeegyeztethetetlen volt.
    Mulasztásomat kisdobos becsületszavamra, mihamarabb pótolom.

    és Bazsi úgy szurkolok Neked,mint állat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! és én is szívesen járnék Hozzád edzésre, NEM vicc!

    • bazsika szerint:

      1, Gondatlanságból elkövetett csokiolvasztás 15-25 swing 5 TGU-ra felfüggesztve 🙂

      2, köszönöm a szurkolást, igyekszem felzárkózni!!!!!

  12. ikff szerint:

    csípő csípő csipő:–)))

    Hajrá!!!!!

  13. Rob szerint:

    “Be big enough so you can feel unsatisfied, be noble enough so you can feel anger, be strong enough so you can feel fear, and be happy enough so you can feel frustrations.”

  14. Adri & Ricsi RKC szerint:

    Mi is gratulálunk! Sima ügy lesz bemutatni a gyakorlatokat!

  15. Rita szerint:

    Balázs, Marcinál eddig mindig bevált, mint motiváció(amióta a vízilabda NB I-ben játszik, mindig bajnok lett a csapata): sütök neked is joghurtos-gyümölcsös sütit, mihelyt megvan! Legalább lesz mire meghívni Anikót, Misit meg akit még akarsz 🙂

    • bazsika szerint:

      Rita,

      hiába emelgettem nagy súlyokat, mégsem kaptam a híres sütiből!!! Tehát természetesen elfogadom a motívációt :):):)

  16. Tiekuanyin szerint:

    júj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ritaféle angyalsüti??????????????????
    mikor?
    Bazsi,megvan már a videó?????????????????
    megvan már a videó?
    megvan már a videó?
    megvanmár…..:-)

  17. Tiekuanyin szerint:

    komolyra fordítva a szót, ha meglesz az RKC címed (mindjárt), én is sütök.előbb interjú az ízlésedről,hogy megfelelő legyen. (de akkor a Ritáéból tessék nekem hagyni!!!) 😀

    • bazsika szerint:

      Ani,

      nem lesz video, mert be lehet mutatni személyesen is Péternek!

      A sütiben pedig a tűrósgyümülcsöset szeretem vagy a nagyongelycsokisat :), a Ritáéból természetesen hagyok (kicsit) 🙂

Vélemény, hozzászólás?

