Zsonglőrködés

Posted: július 26, 2009 in KB Training

Rob Russellnél találtam 🙂

és újabb haladó gyakorlatok hölgyeknek egy olimpikontól (ÉN KIHAGYOM IDÉN) 🙂

Reklámok
Hozzászólások
  1. Bajzáth RKC szerint:

    Jaj Bazsika miért nem próbálod meg amit a csaj csinál? Hisz nem is nagy a súly! 😀

  2. bazsika szerint:

    Ha megpróbálom látogatni fogsz a kórhátban??? 🙂 🙂

  3. Bajzáth RKC szerint:

    Áh akkor inkább ne próbáld meg akkor ajánlok egy könnyebb feladatot ha nem bánod. 70 kg kinyomása ?:D

  4. Erdodim szerint:

    Mondjuk megnézném a 32 kilóssal az utolsó gyakorlatot 🙂

  5. Rob szerint:

    Balázsom!!!
    A kollégák, szívják a véred?… 🙂 🙂 🙂

  6. bazsika szerint:

    Rob,

    látod!!! Hát ezt érdemlem??? 🙂 Legközelebb nem hagyok ekkora felületet, mert kihasználják 🙂 🙂 🙂

  7. Rob szerint:

    Irgum-burgum…Honnan veszik a bátorságot….,fel vagyok háborodva…….

    Hát, bizony hagytál! 🙂
    Bűn lenne ezt a labdát nem lecsapni…
    Misi és Attila mellé beállva a sorba:
    Én is látni akarom,de én tüllszoknyában kérem… 🙂 🙂 🙂

Vélemény, hozzászólás?

